tisdag 7 oktober 2008

eftermiddag/kväll.


jag förstår inte varför jag mår såhär.
Jag har tappat orken.
Jag tror jag behöver E.F
Älskade E.F, hon är så oerhört tapper.
Jag vill vara lika stark som henne,Hon ska ha tusentals applåder och stående ovationer, för att hon kan plocka ihop sitt liv så bra, från splittret.
Jag ser upp till henne.
Jag har nästan glömt hur det är att vara så stark,
Jag behöver också E.C , min (om jag nu vågar kalla henne det längre) Syster.
Jag chansar. Hon får ta det hur hon vill , jag saknar det bara så himla mycket.
Mina tankar dansar som tokiga småflickor över åkrarna . Jag tänker på en liten sockersöt E.C
Hon dansar i mitt huvud dag som natt.
Jag vill orka. Och jag tror att jag faktiskt kan ta mig upp igen.
puss.

2 kommentarer:

Erica Frankeståhl sa...

Klart du kan, om du bara vill så kan du. jag vet att du kan <3 du är bäst N!

elincarlsson sa...

jag är din!<3