onsdag 8 oktober 2008

det är första gången på länge som jag är såhär glad!
jag hoppar och sjunger och skrattar!
det härliga som har hänt är att idag så ringde mamma mig när jag var hemma, och berättade att en av mina gamla kompisar (som köpte min foderhäst) har haft lite problem med hästen, den har inte trivts och för ett tag sedan så råkade den ut för en olycka, men han har blivit bättre. Hon sa att jag kunde få strta hästen igen , alltså så att han kommer igång, och funkar det bra så ska vi börja med att hyra honom 2-3 dagar i veckan, och går DET bra så köper vi honom :D
Gud, jag är överlycklig! och hoppas verkligen att allting ska gå bra <3>det är bara det att, jag sakar E.F så otroligt mycket att det gör ont i mig, det hade inte skadat att få ha en såndär skrattstund med henne nu, jag vill bara att allting ska ordna sig för henne, för hon är en riktig eldsjäl, en riktig kämpe. Jag står vid hennes sida, ALLTID!
Hon har gjort mitt liv så himla mycket lättare <3>

1 kommentar:

Erica Frankeståhl sa...

<3 vi lagar varandra. du är bäst.