söndag 2 november 2008

haha, fyfan vad jag är dålig på att skriva.
Men jag börjar såhär:
Lovet har vart så sjukt jävla bra, jag har umgåtts med både gamla och nya kompisar och festat har jag också.
Jag har också umgåtts med min underbara pojkvän, som jag älskar mest av allt.
Jag sitter hos honom just nu, och ska sova här.
Skola imon, och jag vill inte! Men måste man så måste man, får ju nytt schema imon så det är ju bra (:
Höhö, Danish derby snart då, BÄSTA tävlingen i världen, faktiskt mycket bättre än falsterbo, och jag ska ju då dit med nathalie lindh, och kanske våra pojkvänner(hoppaaas) <3
jag tror att jag kommer klara skolan bra nu när jag får det nya schemat, jag ser faktist fram emot skolan imon. (tro det eller ej)
och nu är det hästar, hästar, hästar som gäller för min del typ.
Och jag gillar det ! Jag gillar att ha fullt upp med hästar , för dom är ju trots allt en del av min livsglöd.
synd bara att det aknske inte alltid blir som jag tänkt mig.
Men jag ska fanimej lyckas. med min lilla dröm som jag har i bakfickan (:
nu ska jag kolla film. puss. <33

Inga kommentarer: